24 آوریل 2024
0
0

به پا خاستن برای انسانیت

1832 بازدید

به پا خاستن برای انسانیت

جان ایزو در این کتاب کلید روابط انسانی بهتر و حتی دنیایی بهتر را تقدیم می کند. این کتاب قویا توصیه دارد که اگرهرکدام از ما به جای آنکه نگاهمان به دیگری باشد نگاهمان به خودمان باشد تقریبا هرمشکل و مسئله ای از مشکلات شخصی گرفته تا مشکلات کاری تا موضوعات اجتماعی همه قابل حل هستند.

کتاب بپا خاستن جان ایزو یکی از آن کتاب هایی است که دارای پیامی قوی است ، کتابی که می تواند برای هرکسی که نسبت به آن باز و پذیرا باشد، دارای فایده و سودمندی باشد. پیام جان ایزو بطور خلاصه این است “بپاخاستن یعنی دیدن یک نیاز و گرفتن این تصمیم که شما همان انسانی هستید که قرار است کاری برای آن مسئله یا نیاز انجام بدهید” این تعبیر و پیام زمان بسیار درستی مطرح شده است، زمانی که دنیا بیش از گذشته به چنین انسان هایی نیاز دارد که چنین کاری انجام بدهند، یعنی بپاخیزند.

این کتاب توسط استاد ارجمند جناب آقای علی صاحبی و دوست و همکار گرامی آقای امیر پهلوانژاد به زبان فارسی ترجمه شده است. توسط انتشارات دانژه چاپ و در 208 صفحه به بازار عرضه شده است.آخرین چاپ آن مربوط به سال 1398 بوده و می‌توان به لحاظ موضوع‌بندی آن را در بخش جامعه‌شناسی قرار داد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.parhammehdian.com/?p=3296
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد به پا خاستن برای انسانیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.